ביטוח נסיעות לחו"ל

סיכוי גבוה ש 'לכם זה לא יקרה'
אבל לא עדיף לנסוע בראש שקט ולצמצם נזקים?

כשנוסעים לחו"ל – לטיול, חופשה רומנטית או משפחתית, או נסיעת עסקים – רוצים ליהנות ולהרגיש בטוחים שכל ההוצאה הזו לא תרד לטמיון.

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מבטיח כיסוי לחופשה בעלות מזערית ביחס לעלותה של הנסיעה כולה. במקום לשאת בעלויות בעצמכם ולדאוג לכל הסידורים החברה המבטחת תדאג לכיסוי כספי רפואי, חילוץ, אשפוז, תרופות ובמקרה הצורך הטסה רפואית והמשך אשפוז בארץ. הרחבות וכיסוים נוספים יגנו עליכם גם מפני גנבות, אבדן כבודה, ביטול טיסה או כיסויים המותאמים לתקופת הקורונה. הכל בכפוף לתנאי הפוליסה בה תבחרו. 

מתכוננים לרכוש ביטוח? מוטב שתבררו 

לא רק מה עלות הפרמיה אלא גם מה ניתן תמורתה!
האם ניתן פיצוי בגין אבדן כבודה?
האם פיצוי בגין אשפוז ומחלה כולל את נגיף הקורונה?
האם ביטוח הוצאות בחו"ל בגין הקורונה – מלון, אשפוז הארכת שהות ועוד – בסעיף נפרד?
מה עלות רכישת הרחבות – ביטוח טלפון סלולרי, ספורט חורף, ספורט אתגרי?
האם הביטוח ניתן בכל גיל? במצב רפואי קיים? 
באיזו דרך מתקבל ההחזר? לכרטיס האשראי, לאחר תביעת חברת הביטוח? 

ברגע הקובע תזכרו רק מה קיבלתם ולא מה שילמתם,
אז איזה ביטוח מתאים לכם?

חברת מגדל

ביטוחי מסע עולמי פלטיניום מותאם לקורונה, או מסע עולמי law Cost מותאם לקורונה, מציעים מגוון רחב של כיסויים במחיר אטרקטיבי ומבטיחים נוחות רכישה ושימוש במקרה הצורך. 

למה מגדל?

ביטוחי PassportCard מתאימים לכל תרחיש בתקופת הקורונה הן לפני הנסיעה והן במהלכה. הביטוח מאפשר תשלום בכרטיס אשראי PassportCard בעת תשלום הוצאות רפואיות בחו"ל, פטור מהשתתפות עצמית. 

למה פספורטכארד?
כלל לוגו

ביטוח נסיעות של כלל  מספק כיסוי להוצאות רפואיות ואשפוז, כולל נגיף הקורונה. במקרה של בידוד בחו"ל מציעה החברה כיסוי הוצאות שהייה.
בין הכיסויים וההרחבות הנוספות: כבודה, קיצור או ביטול נסיעה וספורט חורף.   

למה כלל?
הראל לוגו

ביטוח לחול על ידי אחת מחברות הביטוח הגדולות והוותיקות בארץ מספק שקט נפשי לכל מצב בריאותי, בדגש על גמישות מירבית גם בתקופת הקורונה. ביטוח הראל אונליין באתר או באפליקציה מאפשר לבטל או להאריך פוליסה, להגיש תביעה ולצפות בכל מסמך רלוונטי.

למה הראל?

שאלות נפוצות

את הביטוח רצוי לרכוש כמה שיותר מוקדם, ולא מוקדם מ- 60 יום לפני מועד הנסיעה. רכישה מראש תבטיח שתקבלו פיצוי במקרה של ביטול טיסה כתוצאה ממקרה בלתי צפוי, כמתחייב מהפוליסה. 

על פי רב, מי שזקוק לביטוח נסיעות, אינו מכיר את כל הכיסויים וההרחבות וגם אינו בהכרח יודע מה יתאים לו. כתוצאה, בחירות רבות מתבצעות על פי עלות הפוליסה ולא על פי מרכיביה וכך, הפרטים החשובים באמת עלולים לא לקבל התייחסות (עד לרגע הקובע). כאשר אתם רוכשים פוליסה אל תהססו לשאול ולברר כל פרט. כסו את הפעילויות המתוכננות ולא תהיו מופתעים במקרה הצורך.

בפוליסות של כל החברות ניתן להוסיף (או שכבר כלולים בביטוח): ביטוח ספורט חורף, טלפון נייד, מחשב נייד, ביטוח כבודה, ספורט אתגרי ועוד.