ועדת גרמן – זוכרים? בואו נרענן

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות מכסה בעיקר את התחומים הבאים: תרופות שאינן מכוסות על ידי סל הבריאות, ניתוחים בארץ ובחו"ל, סיעוד, מחלות קשות, בדיקות ועוד. ביטוח הבריאות. ביטוח הבריאות המסופק על ידי קופות החולים מספק מענה של סל שירותים בסיסי ומתאים בעיקר למחלות ובדיקות שגרתיות, חיסונים וכיוצ"ב. שירותי הבריאות הנוספים של הקופות מספקים מענים משלימים וניתן להצטרף אליהם באופן וולונטרי. ביטוח הבריאות הפרטי הוא חוזה בין המבוטח למבטח ומיועד לכסות מקרים רפואיים קשים וחריגים אשר אינם מכוסים על ידי שירותי הבריאות או השב"ן.

וועדת גרמן והחלוטתיה

ועדת גרמן הוקמה על ידי שרת הבריאות גרמן במטרה לבצע שינויים משמעותיים במערכת הבריאות. הוועדה בחנה מגוון נושאים במהלך כשנה והחלטותיה נוגעים לכל אחד ואחת מאתנו וישפיעו לא רק עלינו אלא גם על ילדינו. ככלל, נוגעות החלטותיה של גרמן לקונפליקט המתמשך בין הרפואה הפרטית לציבורית כאשר בטבורה של ההחלטה – תשלום אחיד וביטול השירות הרפואי הפרטי (השר"פ) במטרה לאפשר שוויון בתורים וביחס שמקבלים כל צרכני שירותי הבריאות.

וועדת גרמן עסקה גם בנושא קיצור התורים, הכפל הביטוחי ותיירות המרפא ובכולם קיבלה החלטות אשר מגנות, על פניו, על האזרח ומאפשרות לו ליהנות משירות איכותי בתשלום מופחת.

נשמע פשוט? נשמע מבטיח? אז זהו שכאן העניינים מסתבכים… ביטוח הוא לא דלק ולפיכך הוא צריך להתאים בדיוק לכל מבוטח וגם לעלות בהתאם.

איך זה נוגע לי?

היום, כשהחלטות וועדת גרמן מיושמות בשטח השתתפות השב"ן בשירותי הבריאות של האזרח הקטן נמוכות, נוגות לתחלואים יומיומיים ולא למקרי קיצון. השב"ן מממן חלק קטן מביטוח פרטי, אינו מממן תרופות שאינן בסל הבריאות, ניתוחים בחו"ל, השתלת איברים בחו"ל או אביזרים מושתלים. 

אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי ותשמרו עליו ועל תנאיו סביר שלא תיפגעו מהחלטות וועדת גרמן. כל שינוי שייעשה בביטוח – כולל הפסקתו ביודעין או שלא (עקב החלפת עבודה ועזיבת ביטוח קולקטיבי) – עלול להרע את מצבכם! 75% בעלי ביטוח פרטי יכולים להמשיך לקבל שירותי רפואה טובה!

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי