אנחנו שואלים ואשר עונה – ראיון עם אשר לוי

את השנה האזרחית החדשה החלטנו לפתוח עם ראיון קצר עם אשר לוי. לצד האופטימיות, קיבלנו גם סיבות לדאגה ומוטיבציה באמת להתחיל לדאוג לעצמנו… ככה זה נשמע:

ש |  אשר, השנה הבאה תהיה טובה יותר או פחות? 

ת אם אני צריך להתמקד בתחום העשייה שלי אני חושב שמבחינת הביטחון הבריאותי אנחנו עומדים לעבור מהפך. ועדת התרופות היא דוגמה טובה לכך שלפעמים גם החיים או המוות תלויים בהחלטות ממשלתיות ופשוט מזעזע אותי לחשוב על כך. לאחרונה ציין מנהל בי"ח שיבא ציין באופן גלוי שהוא לא היה נותן למשפחתו להיות מטופלת בביטוח ציבורי.

כל יום אני שומע סיפורים על אנשים וקבוצות שהחוסן הבריאותי שלהם השתנה ואפילו התדרדר מכיוון שהיו תלויים בביטוח קולקטיבי או בקופות החולים.

ש | אז אנחנו לא רק מקטרים, יש לנו סיבה?

ת לצערי כל בוקר אנחנו רואים סיפורים נוספים שגורמים לנו להיות בלחץ ובדיכאון כך שיש סיבה לקיטורים אבל אין ברירה, אדם צריך לקחת עצמו בידיים ולעשות למען עצמו ומשפחתו.

ש | שנת עסקים חדשה בפתח… חלקנו מתעסקים קצת בחשבונות סגירת פינות דיווחים וכיו"ב. כבעל עסק, איך אתה רואה את סוף השנה?

ת השנה הייתה מורכבת ועמוסה עם אירועים פרטיים, עסקיים ולאומיים – חטיפה ומלחמה – שטרפו את הקלפים… כל כך הרבה שינויים… השנה הזו לא תיזכר בהכרח לטובה.

אצלי בסוכנות ההתרחשויות של סוף השנה דומות למה שקורה בעסקים רבים – סוגרים קצוות, מסכמים ומסיקים מסקנות, משווים בין היעדים שהוגדרו לבין מה שהושג בפועל. למרות היציבות שניסינו לייצר יחד עם עסקים רבים אחרים ראינו שיש אירועים, במיוחד ברמה הלאומית, שגדולים מאתנו… כמובן שכמנהל סוכנות ביטוח שמטפלת באלפי לקוחות, כשליש מהם עסקים, סייענו גם ללקוחות שלנו לסגור את השנה על הצד האופטימלי.

ש | ומה עם השנה שתבוא? מהם הדגשים אליהם תתייחסו בסוכנות?

ת כמו בכל שנה מסתכלים עם הפנים קדימה. תכניות והצבת יעדים חדשים, כאשר בשנה הקרובה הדגש המרכזי יהיה המשך שיפור השירות. אני משוכנע שהגדלת השימוש באמצעים טכנולוגים יסייע לשיפור השירות. היום עומדות לרשותנו אפליקציות, אמצעי התקשרות וערוצי מידע אשר יכולים לבצע מהפך בשירות. האתגר הוא לרתום את הלקוחות לעשות בהם שימוש. כשנצליח – נוכל לספק את הביטחון האמיתי ללקוח, וככל שהלקוחות ייטיבו להשתמש באמצעים הטכנולוגיים נוכל להתפנות לספק מענה אנושי מקצועי וטוב יותר למקרים המחייבים זאת, לפגישות תקופתיות ועוד.

ש | אילו החלטות עסקיות קיבלת לשנה החדשה?

ת להתמקד בלקוחות הקיימים ובמעטפת הביטוח שלהם בדגש על חשיפה לסיכונים. באמצעות מערך השירות המשופר והשיפורים הטכנולוגיים אני מקווה לספק בטחון מערכתי רב יותר לכל לקוח קיים, בד בבד עם מענה אנושי כשנדרש.

ש | כסוכן ביטוח מהי לדעתך ההחלטה החשובה ביותר שעלינו לקבל השנה?

ת לדאוג לכיסוי הרחב ביותר בנושא הבריאות והסיעוד. שם אני מאמין שיכול להיות שינוי גדול, ולא לטובה… זה אולי נוצץ כלפי חוץ אבל כל השינויים של הועדה תלויים בהחלטות ממשלה שכידוע משתנות חדשות לבקרים. כעצמאים, חשוב לזכור שאין לנו עתיד מובטח כמו לשכיר. שכל אחד ידאג לביטוח הפנסיוני כי הוא העתיד הפנסיוני.

ש | כסוכן ביטוח האם יש מסר אשר לדעתך הציבור פשוט לא מבין?

ת אני קצת מתוסכל מזה שלא הצלחנו לחדד את הצורך בסוכן ביטוח. בעקבות המאבק על דמי הניהול והעמלות הציבור עדיין לא מבין שגם סוכן ראוי לקבל תשלום על עבודתו. לא ממש ברור לו ההבדל בין תיק שמנוהל על ידי סוכן לבין תיק שמנוהל על ידי ביטוחים ישירים וללא סוכנים. למרבה הצער הדבר מתגלה רק בשעת הצורך כשיש מקרה ביטוחי… באופן אישי אני מרגיש את זה בחיי היום יום… ברחוב, בבית הכנסת, או סתם במפגש חברתי פונים אלי אנשים אשר מתמודדים עם מקרה ביטוחי ומגלים כמה טוב שיש מישהו שניתן להתייעץ אתו, לקבל יחד אתו החלטות הרות גורל… ולהיחלץ ממצבים יוצאי דופן. אני ממליץ לכולם לקרוא את הראיון עם אחי ישראל.

ש |אז מה תאחל לעצמך וללקוחותיך?

ת שתהיה שנה טובה שבה לא יצטרכו אותנו!

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי