שינויים בנהלי עבודה למעסיקים החל מ- 1/1/2017 – הנחיות ללקוחת הסוכנות. – השקט שלך – רלוונטי?

שינויים בהתאם לרגולציה ולתקנות החדשות

כידוע לכולם, החל מ- 1/1/2017 חלו שינויים רבים הנוגעים לחיסכון העובדים בטווח הארוך.
החוק והרגולציה מחייבים מעסיקים לבצע שינויים בנהלי העבודה ולכן גם בצורת העבודה מולי כסוכן ביטוח.
במאמר זה יוצגו עיקרי השינויים.

דרישות החוק מחייבות כל מעסיק אבל באמצעות 'השקט שלך' – אתה באמת זוכה לשקט!

השינויים החדשים, המחייבים על פי חוק, מסדירים את פעילותם של סוכני הביטוח ומנהלי הסדרים פנסיוניים וקובעים כי על המעסיק חלה חובת דיווח על הפקדות החודשיות של העובדים לכל מוצרי הביטוח הסוציאלי (קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל וקרנות השתלמות).

החל ממשכורת ינואר תשלומי מעסיקים לא יועברו דרך סוכנות ביטוח אשר לוי אלא דרך חברת 'השקט שלך' אשר נבחרה לנהל את תהליכי הדיווח הפנסיוני. עלות השירות עומדת על 20 ₪ + מע"מ לעובד לכל הפוליסות. אופציה נוספת העומדת לרשותכם היא לעבוד ישירות מול הפורטל הישיר של חברות הביטוח.

בקיצור, למה זו טוב לך כמעסיק?

ענף הביטוח הפנסיוני עובר לאחרונה שינויים רבים. כסוכנות הביטוח שלכם, האחראית גם לחסכונות העובדים, אנו  מנסים לצלוח את התהליך במינימום פגיעה בעובדים ומקסימום שקט למעסיק. איזה שקט אנחנו מציעים? הצטרפות ל'שקט שלך' המקנה מינימום טעויות בשיוך כספים + מינימום פגיעה בזכויות העובד = שקט למעסיק אשר אינו חשוף לתביעות ומפנה זמן ומשאבים לקידום ליבת העסק.

משרד אשר לוי בחר במסלול סוכן משווק ולא יספק את השירותים המצוינים המסופקים על ידי סוכן שירותי תפעול. המשרד ימשיך כבכל שנותיו להתרכז בצד המקצועי, הדואג לכם המעסיקים ולעובדיכם, ולספק לכם יעוץ אובייקטיבי באיכות גבוהה.

מה היה המצב טרם אישור התיקון?

עד לכניסת חוק ההסדרים לתוקפו, מעסיק היה רשאי לקבל שירותי תפעול לכלל המוצרים הפנסיוניים מסוכן ביטוח או מנהל הסדרים פנסיוניים, אשר שיווק את אותם מוצרים לעובדיו.

מהו ממשק מעסיקים?

ממשק מעסיקים הינו קובץXML  המופק מתוכנת השכר עם סגירת חודש השכר. חובת העברת רשימת ההפרשות בקובץ מובנה חלה כאמור ממשכורת ינואר 2017.

לתשומת לבכם! החוק קובע כי מעסיק אשר לא יעביר את הרשימות כאמור לא יהיה זכאי לניכוי מס ביחס להפרשות הפנסיוניות.

et

למה המהלך הזה טוב? מהם היתרונות?

המלצות להמשך פעולה:

כחלק ממערך הלקוחות העסקיים שלנו חשוב לנו להדריך אתכם לגבי החלופות העומדות לרשותכם ולהמליץ לכם על הדרך אותה מצאנו כמתאימה ביותר – הן מבחינת ההתנהלות והן מבחינות נוספות. האחריות מוטלת עליכם כמעסיקים ועלינו כסוכנים הן בתקנות התשלומים והן בחוזר כללים בתפעול מוצר פנסיוני.

באפשרותכם לעבוד ישירות מול הפורטל הישיר של חברות הביטוח, אולם אנו ממליצים להתקשר עם חברת 'השקט שלך' אשר תפעל עבורכם מול מערכת המסלקה הפנסיונית ותחסוך לכם משאבים רבים.

work

כיצד 'השקט שלך' דואגים לכם, המעסיקים?

אז מה עליכם לעשות עכשיו?

  1. להיערך לביצוע סליקה של התשלומים הפנסיוניים באופן דיגיטלי
  2. להחליט האם את פעילות התפעול הפנסיוני תבצעו בעצמכם או באמצעות גורם מתפעל
  3. ההמלצה שלנו – להצטרף לשירותי חברת 'השקט שלך' (ממשק מעסיקים
  4. למלא את הטפסים המצורפים באמצעות דף הנחיתה המקושר בסופו של הניולזטר (הצטרפות לשירות סליקה דיגיטאלית והזמנה לביצוע פעולות)

עלויות ותשלומים

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי