איכות הטיפול בסוכנות ביטוח

יש מספר תופעות שמאכזבות מבוטחים פעם אחר פעם.

זה מה שסיפרו נציגים של חברות הביטוח הישיר על שיטות העבודה (מתוך מגזין mako | פורסם 12/11/15 13:43 ) לא נגענו:

"הלקוח דורש להוריד את המחיר? להוריד גם את הכיסוי הביטוחי"

"בסופו של דבר מה שמעניין את הלקוח זה המחיר ולא הכיסויים", אומרת יפעת, עובדת ביטוח ישיר לשעבר. "בתור נציגים היינו יכולים להוריד מהפוליסה שלו המון דברים חשובים, להעלות לו את ההשתתפות העצמית, הכל כדי להוזיל את הפרמיה, והלקוח בדרך כלל לא מודע להשתתפות העצמית בפוליסה. רוב האנשים לא מבינים בביטוח ולא קוראים את עשרות העמודים, וכשמגיעה התביעה הם לא מבינים למה הם צריכים לשלם כל כך הרבה".

המציא תירוצים כדי לדחות תביעות

"קחי למשל דבר כמו כיסא תינוק ברכב. מבחינה חוקית את צריכה לדווח על כל מה שיש לך ברכב וזה כולל כיסא תינוק", אומר עדי שעבד בביטוח ישיר. "עשית פוליסה לפני שנולד הילד, ועכשיו יש לך כיסא תינוק ברכב. אבל אם קורית לך תאונה ואני רואה שלא דיווחת על תוספת כיסא תינוק, אני משחק אותה מטומטם – זה לא הופיע בפוליסה ולכן אני לא מכסה. אם נגיע לבית משפט על זה את תזכי, אבל אנשים לא יודעים את זה, או שאין להם כוח ללכת לבתי משפט".

"אתה תופס את הלקוחות במצב הכי קשה שלהם."

הם אחרי תאונה, מפחדים, ואז אני מופיע שם, עם קול אמפתי, מקשיב, ואז מפיל עליהם מבול של נתונים, חלקם חשובים מאד לתאונה וחלקם לא רלוונטיים. הבן אדם יוצא מבולבל והוא מקבל כל מה שתגידי לו כתורה מסיני. הוא עוד בודק את הדופק ואז אתה אומר זה לא מבוטח וזה לא מכוסה ולא דיווחת על כסא תינוק".

לאור מצבים אלו ונוספים, לאחר פגיעה אישית או רק בשל אחריות שלורח אדם על עצמו ועל משפחתו, רבים האנשים המבצעים בדיקה אשר אינה כוללת רק עלויות. טיפול איכותי בתחום הביטוח יאפשר לכם לאתר:

סוכנות ביטוח איכותית תציע לכם:

לסיכום, סוכן ביטוח אישי מספק מענה שלם ומושלם בגלל ההיכרות האישית, הבנת המצב הרפואי והאישי, והיכולת להעניק לכם ולמשפחתכם מוצרים או שירות המותאמים לכם בדיוק!

הפגישה הזו יכולה להוביל לשינוי!

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי