סוכנות הביטוח שלך – הדרך הנכונה להשקיע

אנשים רבים  מעוניינים לחסוך את כספם לפרקי זמן שונים ולשם מטרות שונות, כגון – מסיבת בר מצווה, טיול משפחתי לחו"ל, החלפת הרכב ועוד. לעיתים פתיחת תוכנית החיסכון מיועדת למטרה מדויקת ומתוכננת, ולעיתים התוכנית היא "לכל מטרה" ללא תכנון מראש. אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף היא באמצעות פתיחה של קופת גמל. לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על קופת גמל להשקעה.

מהי קופת גמל להשקעה?

קופות גמל להשקעה הן כלי המאפשר לכל אדם – שכיר או עצמאי, לחסוך כסף באופן עצמאי ולמשך כל תקופה שירצה. במהלך תקופת החיסכון ניתן ליהנות מהטבות מס במקרים מסוימים.
תקרת ההפקדה השנתית הקבועה בתוכנית קופת גמל קבועה בחוק והיא עומדת על קצת יותר מ-70,000 שקלים, בין אם ההפקדה כולה נעשית לתוכנית אחת ובין אם היא מפוצלת במספר קופות שונות.
הכספים המופקדים בקופת הגמל נזילים בכל עת, ולצורך משיכתם כל שתדרשו הוא להגיש בקשה לבית ההשקעות שבו היא מנוהלת.

כיצד ניתן למקסם את הרווחים?

בפשטות, התשובה היא לדעת לשחק עם הכסף נכון. ככל שיש לנו יותר ידע, נתונים ואפשרויות, כך ניתן להגיע לרווחים גדולים יותר ואף יכולת לחמוק מהפסדים. לפניכם מספר טיפים מועילים כיצד לעשות זאת:

  • טרם אתם פותחים קופת גמל להשקעה, עליכם לבחור בין מגוון חברות הביטוח או בתי ההשקעות הפרטיים, לשקול היכן תרצו לפתוח את הקופה, והאם תרצו לפתוח קופה אחת על סכום ההפקדה המקסימלי או לפצל אותו בין כמה חברות שונות.
  • חשוב שתבחרו באסטרטגיית השקעה אשר תתאים עבורכם ולמטרה שלשמה נפתחת הקרן. השקעות סולידיות לעומת השקעות בסיכון גבוהה, תוכנית  לטווח קצר לעומת טווח ארוך, אילו סכומים תרצו להשקיע או לחלופין לאיזה סכום סופי תרצו להגיע וכדומה.
  • כמו כן ישנה חשיבות מכרעת לבחירת תמהיל ההשקעה, להבנת אילו מסלולים עדיפים, לדעת מה היתרונות והחסרונות של כל מסלול, בנוסף חשוב גם לשקול אם לבחור מסלול קבוע כללי או אם כדאי דווקא לפצל את הכספים בכמה מסלולים שונים באותה קופת גמל ועוד.
  • במהלך תקופת החיסכון, יש לתת את הדעת אם כדאי לבצע שינויים בתמהיל ואילו שינויים, וכמובן יש להתייחס לעיתוי הנכון שבו תבחרו לבצעם.
  • ולסיום חשוב מאוד שתכירו את הטבות המס השונות, כך שתוכלו לנצלן לטובתכם ולמקסם את הרווחים שלכם לגבוהים יותר.

התשובות לשאלות הללו ועוד רבות אחרות שכדאי לברר לפני פתיחת קופת גמל, יכולות לקבל מענה רק מתוך ייעוץ ובדיקה של אנשי מקצוע, אשר ידעו כיצד להתאים את מסלול ההשקעה הנכון עבורכם.

קופת גמל

היתרונות בסוכן ביטוח צמוד

רובנו לא אנשי מקצוע, יועצי השקעות או מומחים בתחום זה, וממש כפי שלצורך טיפול בתביעה משפטית פונים לעורך דין ולא מסתפקים במידע כללי באינטרנט, גם בתחום זה חשוב המגע האישי והייעוץ המותאם לצורך האישי והפרטי של כל אדם או משפחה.

התשובה לשאלה איך משקיעים בקופת גמל להשקעה אינה מורכבת ובוודאי תוכלו למצוא מידע רב באתרי האינטרנט השונים, אך הבחירה הנכונה של המסלול, כמו גם התאמתו לצרכים האישיים שלכם, יחד עם הליווי האישי הצמוד והשירות השוטף בכל שינוי, בקשה או שאלה, הם אלו אשר עושים את ההבדל ואת הצורך בסוכן ביטוח לחיוני ואף הכרחי.

השקעה מול קופת גמל או דרך סוכן ביטוח היא ללא ספק החלטה שיש לקחת רגע לפני שפותחים קופת גמל. בנוסף לכל היתרונות שיש לבעל מקצוע וניסיון להציע – ידע, מיומנות, ליווי אישי, הדרכה וכדומה.

חשוב לזכור שסוכן ביטוח יוכל לבצע את פתיחת הקופה עבורכם. כלומר, אם ברצונכם לפתוח קופת גמל ישירות בבית ההשקעות, מוטלת עליכם המשימה של פתיחת הקרן, מילוי טפסים באינטרנט או בטלפון, צירוף מסמכים נדרשים, חתימות דיגיטליות ועוד.

כאשר אתם פונים לסוכן ביטוח, מילוי הטפסים, צירוף מסמכים וחתימתכם אומנם עדיין נדרשים, אך הוא זה שמדריך אתכם במדויק בתהליך הנדרש לשם כך, כדי שלא תקבלו הודעות חוזרות על השלמות וחוסרים מחברת הביטוח.


כאשר מדובר בכסף שלכם, בעתיד המשפחה שלכם, בתוכניות עתידיות חשובות ובצורך להיערך לבאות, חשוב שיהיה לצידכם איש מקצוע אמין ומנוסה אשר ידע לתת לכם מענה לכל השאלות ולכוון אתכם לבחירה המדויקת ביותר עבורכם.
אשר לוי סוכנות לביטוח
קיימת בשוק כבר 25 שנה ותשמח להעניק לכם ייעוץ אמין ומקצועי, לצד הכוונה בבחירת מסלולי השקעה וליווי אישי לאורך כל הדרך.

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי