העיקר הבריאות (אבל כסף יכול לעזור) – סיפור ביטוח

לאחרונה פגשתי את משה (שם בדוי) לקוח וותיק של המשרד. לאחר שצחקנו על בדיחות שוקה סיפר לי משה שלאחר שנמצאו אצלו ממצאים לא תקינים הוא ממתין לבדיקות ולתוצאות… בעוד חודש… דרך הקופה…  

כמו במקרים אחרים חשדתי שמשה לא בהכרח זוכר את פרטי פוליסת הבריאות שרכשנו עבורו ואת זכויותיו. לשאלתי, אישר משה שהוא זוכר ש "יש לו משהו…"

במשרד גיליתי שהצעתי למשה לפניי 9 שנים הייתה עצת זהב והוא רכש פוליסת בריאות לו ולבני משפחתו, כולל פיצוי על מחלה קשה בגובה 100,000₪. הודענו על כך למשה ובמקביל מילאנו טופס תביעה וקבענו בדיקת גסטרו MRI   באסותא כבר לאותו שבוע. מיד לאחר הבדיקה נשלח משה להתייעצות עם רופא, מומחה לגסטרו, שבחר בעצמו על פי המלצות שקיבל.

אין צורך להרחיב על המתח בו היה שרוי משה באותם ימים. יחד עם זאת, אין כל ספק שגם במצבים קשים ומאתגרים יותר, זמינות השירותים, ובמיוחד קיצור ההמתנות לבדיקות, יכולים להקל. 100,000 ₪ אשר הועברו לחשבונו של משה לאחר שהתגלה כחולה סרטן יכולים אף הם להקל על כלכלת המשפחה.

מסקנות של סוכן ביטוח

הזמינות של השירותים, בבד בבד עם הניתוח המסובך אשר כוסה על ידי הפוליסה הצילה את חייו.

הגעתי למסקנה שבמחיר של ביטוח חובה ומקיף לרכב, שם מבוטח רק נכס פיזי ולא חיי אדם, ניתן לבטח משפחה שלמה, להציל את חייה ולהבטיח את קיומה והמשכיותה.

אני מאחל למשה רפואה שלמה ובליבי הערכה על ההחלטה הנכונה שקיבל בזמנו.

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי