לחסוך בביטוח בריאות לילד? לא משתלם. נקודה.

ניוז זה מתמקד בילדינו הקטנים, ולפיכך כסוכן ביטוח אני פונה ומבקש – אל תוותרו על ביטוח בריאות פרטי לילד. פעם אחר פעם שואלים אותי מדוע אני מתעקש בעניין, אז עשיתי סדר בתשובה שלי והנה היא לפניכם:

אם לילדך יהיה ביטוח בריאות פרטי הוא ייהנה מ:

אם לילדך לא יהיה ביטוח בריאות פרטי הוא יזכה ל:

ככלל, וכפי שכבר נטען בכתבות נוספות שהעלנו, ועדת גרמן החליטה על החלת שינויים בחוק הבריאות. השינויים האמורים לחול החל ממאי השנה עשויים לשנות את כל מה שידענו והכרנו בנוגע לקבלת שירותי בריאות ציבוריים. המלצתנו הייתה ועודנה – רכשו ביטוח בריאות פרטי.

ואם הילדים מבוטחים בביטוח קולקטיבי?

רבים מאתנו מבוטחים כשכירים במקום העבודה ומקבלים ביטוח בריאות קולקטיבי לנו ולעיתים  גם למשפחה. חלון ההזדמנויות שנפתח בפנינו בחודשים הקרובים מעניק לנו הזדמנות נוספת לבחון את התמורה האמיתית לביטוח הקולקטיבי, במיוחד בכל הנוגע לילדינו. במיוחד כשמדברים על שקלים בודדים לחודש.

נכון, לא תמיד משתלם לוותר על הביטוח למבוגרים אולם עם הילדים – הסיפור שונה לגמרי.

אז מדוע כדאי לוותר על ביטוח קולקטיבי לילדים? מדוע כדאי לעבור לפרטי?

אנחנו דואגים לילדים בלכתם לפעוטון ולגן, מכבירים בהוצאות על חוגים, צעצועים אלקטרוניים וילקוטים איכותיים בזמן ביה"ס וממשיכים לפנק ולדאוג גם כשהם מתגייסים לצבא. כאלו אנחנו, אוהבים, מפנקים ודואגים… אז גם בכל הנוגע לביטוח פרטי, ואולי במיוחד, אני ממליץ על בחירת ביטוח פרטי המבטיח את זכויותיכם ובמיוחד את זכויות ילדכם!

מהרו… לפני שהחלטות וועדת גרמן יחולו…

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי