המוטב בפוליסת חיים – טיפ מקצועי לביטוח אופטימאלי

החלטתם לערוך ביטוח חיים? אם כבר עברתם את התהליך וודאי זכור לכם ששאלו אתכם "את מי לרשום כמוטב?" במרבית המקרים, כפעולה אוטומטית או מתוך תמימות, התשובה היא: היורשים החוקיים. אולם, כמו בהקשרים אחרים בחיים, גם כאן מומלץ לחשוב פעמיים. סוף מעשה במחשבה תחילה.

עניין קטן אבל מכריע (ברגע האמת )

יוסי (שם בדוי) ערך לעצמו ביטוח חיים על סך של שני מיליון ₪.  באותה תקופה היה נשוי באושר והקים את משפחתו הצעירה. לימים התגלעו מחלוקות בינו לבין אשתו והם החלו בהליך פרידה ממושך. הם חיו כפרודים ויוסי המשיך את חייו עם אישה אחרת. למרבה הצער, סיים יוסי את חייו בטרם עת! ומה בנוגע לפוליסה? מי היורש החוקי? פרודתו? חברתו הידועה הנוכחית? ילדיו? למי התכוון יוסי להוריש את הביטוח? במקרה של יוסי הגיעה המחלוקת לבית המשפט כסוג של משפט שלמה.

הידעתם? מוטב בפוליסה עולה על צו הירושה על פי דין! לכן בעריכת פוליסת ביטוח חיים וודאו היטב ובדקו את כל ההשלכות בנוגע למוטב בפוליסה. חייכם עברו שינוי? וודאו שהמוטב הנכון מופיע בפוליסה…

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי