כיסויים ביטוחיים נוספים לקרן הפנסיה? יפה שעה אחת קודם

שדרוג קרן הפנסיה שלנו? בשביל מה זה טוב?

אם גם אתם נמנים על 53% מהאוכלוסייה הבוגרת אשר ברשותם תכנית פנסיה, אמנם מצבכם טוב בהרבה ממי שלא ייהנה מהכנסה זו בזקנתו, אולם עדיין יש לכם סיבות רבות לחשוש. מדוע? כי פנסיה זה לא רק הסכום שתקבלו לאחר הפרישה מהעבודה…

פנסיה מתייחסת גם למקרים של מוות ונכות, ובמקרים האלו לא תרצו להשאיר את היקרים לכם ללא הגנה… אז איך עושים את זה נכון? ראשית, נסקור את נקודות התורפה, הן הן הסיבות המרכזיות לחשש… ובהרחבה: מדוע מומלץ שתבדקו מה כוללת הפנסיה שלכם

 

3 סיבות מרכזיות לחשש...

אכשרה של 5 שנים: קרנות הפנסיה מחייבות תקופת אכשרה של 5 שנים לשארים ולנכות. מכאן שלא תוכלו לתבוע את קרן הפנסיה בחמש השנים הראשונות לאחר הצטרפותכם בגין בעיות מהן סבלתם בעתם ההצטרפות.  

הגדרה שלא על פי עיסוק? הושבתתם בעבודה בתחום עיסוקכם? קרן הפנסיה מגבילה את הפיצוי ולא תענה לתביעתכם אם ביכולתכם לבצע עבודה אחרת. רוצה לומר – גם אם היית גרפיקאית ונפגעת ביד ימין, עדיין תוכלי לעשות עבודה של טלפנית ולענות לטלפון עם יד שמאל… ולכן לא תהיי זכאית לפיצוי מהקרן.

נכות עקב תאונת עבודה: במקרה של נכות עקב תאונת עבודה משולם פיצוי על ידי הביטוח הלאומי? יש לכם ביטוח? הוא יקזז מהמגיע לכם את שקיבלתם בביטוח לאומי. מעצבן, אבל אלו הם פני הדברים.

סטטיסטיקה מטרידה

מדוע האותיות הקטנות הללו מטרידות? במיוחד לאור נתוני תביעות הפנסיה של השנתיים האחרונות. על פי תביעות אלו:

  1. כ- 20% מסך התביעות המאושרות היו תוצאה של תאונת עבודה
  2. 21% מסך התביעות שנדחו נבעו בגין תקופת אכשרה
  3. חלק ניכר מהתביעות נדחות כתוצאה מהיכולת של התובע לעסוק בעיסוק אחר

הסטטיסטיקה מעידה שרבים מאוד הם אלו אשר טרחו לבטח את עצמם וחשבו שהביטוח הפנסיוני שלהם ישמור עליהם בכל מצב ומכל צרה אולם בשעת הדין נראה כי אין בכך די… במיוחד כשמדובר בהיבטים של שארים ונכות.

משדרגים את קרן הפנסיה

אפגרייד לקרן הפנסיה מאפשר להתמודד עם מצבים אלו, ולהבטיח שגם אנחנו לא נישאר כאשר רק חצי תאוותינו בידינו. מה מציעות חברות הביטוח למקרים בהם קרן הפנסיה עשויה לא להעניק מענה ו/או לספק מענה חלקי בלבד? כיום מוצעת חבילה ביטוחית המשפרת את איכות הכיסוי הביטוחי והיקפו במקרים של פטירה, נכות ואבדן כושר עבודה.

החבילה כוללת:

לסיכום

אם גם לכם לא מתאים להסתכן, אם גם אתם אוהבים "לסגור את כל הפינות", ואם גם אתם מבינים שעל פי הנתונים לא מדובר במקרים בודדים ויוצאי דופן ושכולנו יכולים למצוא את עצמנו עם קרן פנסיה אבל ללא ביטוח ופיצוי – עשו אפגרייד ותהיו בטוחים יותר. בביטוח השארים, בביטוח למקרה נכות וכמובן – לפנסיה לאחר פרישה.

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי