רוכשים דירה? עצות זהב של מעצב פנים לפניכם.

אלינור קלדרון, מעצבת פנים: מעצב מבין את התמונה הכוללת, חוסך לך ימי עבודה יקרים, מנוסה בהתדיינות עם בעלי המקצוע ושומר על האינטרסים שלך – בהתאם לצורך ולתקציב.

מהם הכללים המנחים ברכישת דירה?

כשאתם מחפשים דירה, חשבו על הפונקציות הנדרשות לכם. מטבח – פתוח או סגור? אחסון – האם מספק? חדרים – האם יש מספיק? במקביל, מומלץ לחשוב כמה שינויים תצטרך לעשות כדי להתאים את הדירה לצרכי… יש מצבים פתירים אבל חשוב לחשוב על הבית גם לטווח הארוך. האם יש לו פוטנציאל אשר ניתן לממשו? האם המימוש יאפשר לך ליהנות מהבית?

כמעצבת, מהי הסיבה בגללה רבים לא מוותרים על מעצב?

אנשים מבינים שמעצב בסופו של דבר חוסך הרבה זמן והרבה כסף, ושהתוצאה המתקבלת בסופו של התהליך מתאימה הרבה יותר מהתוצאה אליה נוכל להגיע בעצמינו. המעצב מבין את התמונה הכוללת, פנה אותך לרכישה של פריטים המתאימים לך, חוסך ימי עבודה יקרים, מנוסה בהתדיינות עם בעלי המקצוע ושומר על האינטרסים שלך – בהתאם לצורך ולתקציב.  

מה הטיפ הכי חשוב שיש לך למי שרכש דירה להשקעה ומעוניין למצוא לה שוכר?

אם הדירה היא דירת חלומות לא תתקלו בבעיה אולם מרבית הדירות המיועדות להשכרה אינן כאלו. לפני שתציגו את הדירה בפני שוכרים פוטנציאליים עליכם לגרום לשוכר לדמיין את עצמו חי בדירה ונהנה ממנה. מניסיוני – ניתן לעשות זאת גם בתקציב נמוך! איך בדיוק? אם הדירה ריקה או לא נראית במיטבה צבעו את הדירה ושוו לה מראה חמים ומזמין. אם המטבח מתקלף צבעו ושדרגו אותו. דאגו להקנות לדירה מראה עדכני אך נטרלי כך שיתאים למגוןן רחב של לקוחות. אם באפשרותכם רהטו מעט את הדירה, כולל גופי תאורה.

מהו לדעתך הסכום המינימלי לשדרוג דירה לפני מכירה?

אין סכום מינימאלי. כמובן שבסכום גבוה יותר ניתן לבצע יותר שדרוגים וגם להשביח את הנכס. אולם כאשר דירה זקוקה לשדרוג גם עשרת אלפים ₪ יכולים לשפר את סיכוייה בשוק. ואם אתם לא מתלהבים "לבזבז כסף" זכרו שהחלופה היא שתצטרכו להוריד את מחיר הדירה בגלל נראותה ובוודאי להפסיד יותר…

כאשר אנחנו מוגבלים בתקציב, במה בכל זאת כדאי להשקיע לפני כניסה לדירה חדשה?

חשוב לתת נשמה לבית, לצבוע קיר ולהוסיף טקסטיל – וילון, שטיח או כריות – אשר עלותו לא גבוהה לעומת הערך המוסף שלו.

אשר לוי סוכנות לביטוח (2011) בע"מ הינה סוכנות לכל סוגי הביטוח – מביטוח אישי, עסקי ויעוצים למיניהם. הסוכנות מתמחה בביטוחים למוסדות חינוך ממלכתיים ופרטיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פעולות
דיגיטליות

כלי רכב
דירה
עסקים
נסיעות לחו"ל
הגיל הרך
הר ביטוח

קבלו הצעה לביטוח גנים
ממחשבון הביטוח שלנו

בדיקת תיק ביטוחי

לבדיקה מקיפה של התיק הביטוחי